Blagovna znamka HARTMANN
Dostopna in človeška
Nova globalna identiteta blagovne znamke HARTMANN.
HARTMANN že 200 let s ponosom uporablja svoje klinično in zdravstveno strokovno znanje za snovanje pametnih rešitev, ki so dostopne vsem. Podjetje bo še naprej delovalo kot partner zdravstvenim zavodom, obenem pa si bo prizadevalo tudi za okrepitev svojih zunaj bolnišničnih dejavnosti.
Z novo vizualno identiteto blagovne znamke odpiramo naslednje poglavje v nadaljnjem razvoju odnosa s kupci in deležniki. Z veseljem vam bomo predstavili novo podobo in nekaj osnovnih informacij ter kako se ta sklada z našo misijo pomoči, skrbi in zaščite.
En video pove vse.
Film o naši blagovni znamki ponuja hiter in priročen pregled nad tem, kako spreminjamo identiteto blagovne znamke v privlačno, sodobno in svežo obliko.
Močna prisotnost blagovne znamke.
Nova identiteta naše blagovne znamke izraža naša načela, naše dejavnosti in zakaj je podjetje Hartmann edinstveno. Zavezanost zdravstvenemu varstvu, predanost strankam in bolnikom ter strast do vsega, kar počnemo, smo udejanjili v novi podobi kampanje naše blagovne znamke, tako na področju izdelkov in storitev kot tudi pri komunikacijskih kanalih.
Poenoten dizajn.
Naša nova celostna grafična podoba izraža našo predanost ter v odnos do naše blagovne znamke vnaša samozavesten videz in občutje.