MoliCare Premium Elastic 7 kapljic, M

MoliCare Premium Elastic z dvema bočnima elastičnima zavihkoma zagotavljajo še večje udobje in varnost v vseh položajih.

MoliCare Premium MEN PAD 2 kapljici

MoliCare Premium MEN PAD, je posebno oblikovana predloga za moške, ki se prilega obliki telesa. Idealna je za diskretno skrb pri urinski inkontinenci.

Thermoval baby

Brezvočni, brezkontaktni termometer.

Veroval compact

Zapestni merilnik krvnega tlaka za hitro in preprosto merjenje.

Cosmopor E

Sterilni obliž za oskrbo rane iz mehke samolepilne podloge iz netkanega tekstila.

Peha-haft Color Moder

Peha-haft Color je pričvrstitveni povoj s kohezivnim učinkom v rdeči ali modri barvi.

Sterillium Protect & Care 475 ml

Sterillium Protect&Care, nova linija razkužil za roke v obliki gela, zagotavlja celovito zaščito pred glivicami, virusi in bakterijami.

Sterillium Protect and Care 100 ml

Sterillium Protect&Care, nova linija razkužil za roke v obliki gela, zagotavlja celovito zaščito pred glivicami, virusi in bakterijami.

Bacillol 30 robčki

Robčki iz polietilenteraftalata (PET) za hitro razkuževanje občutljivih površin in medicinskega inventarja.

Domov Nasveti Inkontinenca Kako pravilno komunicirati s starejšimi?
Inkontinenca

Kako pravilno komunicirati s starejšimi?

Z naraščanjem števila starejšega prebivalstva je pravilna komunikacija v zdravstvu in med negovalci ključnega pomena. Nesporazumi pri zdravljenju velikokrat pojavijo prav zaradi neprimerne oziroma nejasne komunikacije. Kakovostno sporazumevanje in ustrezen odnos med oskrbovancem in negovalcem oziroma med pacientom in zdravnikom pa močno vplivata na izboljšanje rezultata zdravljenja in s tem na večje zadovoljstvo bolnikov.

Pripravili smo nekaj nasvetov, kako lahko na učinkovit način:

  • Spoštujemo identiteto vsake osebe in jo v pogovoru dosledno nagovarjamo z imenom ali ustreznim nazivom.
  • Kompleksnejše ali posebej pomembne informacije večkrat ponovimo in jih tudi zapišemo na list papirja.
  • Strogo se izogibamo infantilizaciji starejših ljudi. Z osebami z demenco se ne pogovarjamo, kot da so otroci (po obliki ali vsebini).
  • Pri komuniciranju s starejšimi in njihovi oskrbi varujemo njihovo dostojanstvo; poskušamo se izogniti stigmatizaciji zaradi nekaterih resnih funkcionalnih pomanjkljivosti starejših (npr. na kognitivnem področju).
  • Spoštujemo njihovo potrebo po počasnejšem tempu in varujemo starejše pred stresnimi trenutki; predvidevamo počasnejši psihomotorični odziv in slabšo mobilnost.
  • Kompleksnejše ali posebej pomembne informacije večkrat ponovimo in jih tudi zapišemo na list papirja.
  • Aktivno in taktno preverjamo morebitne komunikacijske ovire (sluh, vid itd.) in ustrezno prilagajamo komunikacijo.
  • Da bi olajšali komunikacijo, ostanemo v vidnem polju osebe, govorimo jasno in vzdržujemo očesni stik. V primeru dvoma preverimo, ali se kompenzacijski pripomočki uporabljajo pravilno.
  • Ne povzdigujemo glasu, ne da bi preverili sluh osebe; v starosti se razumevanje govora v hrupnem okolju slabša, zato se trudimo, da ne bi »kričali« čez drug pogovor, radio, televizijo, temveč poskušamo odpraviti hrup.

Prijavite se na e-novice

Ne zamudite številnih zanimivih tem, koristnih nasvetov in strokovnih člankov, ki vam bodo pomagali pri ohranjanju vašega zdravja. Prav tako bodite na tekočem z novostmi, ugodnostmi in akcijskimi ponudbami.