200 let HARTMANN trgovine
Najvišja kakovost izdelkov
Brezplačna dostava nad 40 €
Domov Novice Dogodek ob 200. obletnici podjetja Hartmann

Dogodek ob 200. obletnici podjetja Hartmann

200 let delovanja podjetja HARTMANN in najava nove kampanje za ozaveščanje o inkontinenci z ambasadorko Ireno Yebuah Tiran: »Dajte inkontinenci glas«200 let delovanja podjetja HARTMANN in najava nove kampanje za ozaveščanje o inkontinenci z ambasadorko Ireno Yebuah Tiran: »Dajte inkontinenci glas«

Klub Cankarjevega doma v Ljubljani je bil 7. 11. 2018 ovit v elegantno dvojnost praznovanja 200. obletnice podjetja HARTMANN in predstavitve nove linije izdelkov MoliCare predlog za obvladovanje inkontinence, s slovesno najavo nove kampanje za ozaveščanje o inkontinenci.

Nemško podjetje HARTMANN AG je letos obeležilo 200 let delovanja. Vse skupaj se je začelo leta 1818, ko je Ludvik von Hartmann v majhnem nemškem mestecu, v Heidenheimu, odprl predilnico bombaža, ki je danes multinacionalka, prisotna v 35 državah sveta, le-ta pa zaposluje 10.700 ljudi. V Sloveniji je podjetje prisotno s podružnico PAUL HARTMANN Adriatic, ki zaposluje 17 ljudi.

Skozi leta delovanja je podjetje oblikovalo 5 strokovnih področij delovanja: oskrba rane, diagnostika, razkuževanje, operacijski program in nenazadnje inkontinenca. Urinska inkontinenca je področje, ki ga v podjetju HARTMANN strokovno spremljamo že skoraj 50 let. Še nekaj let nazaj se je v javnosti o tem le malo govorilo. Raje nič. Temo bi lahko umestili v serijo družbenih tabujev. Z inkontinenco se srečuje kar desetina ljudi. V Sloveniji 15 odstotkov žensk, moških dvakrat manj. Dve leti nazaj je podjetje HARTMANN odločno sklenilo, da inkontinenci nariše prijazen obraz in ji da svoj glas. Po dveh letih aktivnega ozaveščanja se kažejo odlični rezultati in podjetje HARTMANN gre še korak naprej.

Nova linija predlog za inkontinenco MoliCare je zasnovana posebej za žensko in moško anatomijo telesa, kar se odraža tako v oblikovni specifičnosti izdelkov kot tudi v skrbno zasnovani podobi embalaže. Rožnata linija z nežnimi potezami grške boginje nagovarja ženske. Na drugi strani modri odtenki linije za moške v ospredje postavljajo renesančni simbol gospodarja lastne usode in pokončne drže, Michellangelovega Davida. Torej gre za dva lika, ki predstavljata ideal lepote in moči, ki je ne izbrišejo niti leta niti preizkušnje. In tako tudi MoliCare izdelki predstavljajo zanesljivo pomoč pri izzivih uporabnikov ter osvobajajo lepoto življenja, ne glede na starost in stopnjo inkontinence.

Z najavo nove kampanje in novimi izdelki MoliCare podjetje HARTMANN stopa nasproti vsem uporabnikom ter je še korak bližje družbi, v kateri bomo o nenadzorovanem uhajanju urina lahko spregovorili še bolj odkrito. Sproščen pogovor pa je seveda najbolj odvisen od sogovornika. Uporabniki HARTMANN izdelkov za inkontinenco imajo odličnega sogovornika oziroma sogovornico že od samega začetka kampanje. HARTMANN ambasadorka za ozaveščanje o inkontinenci je Irena Yebuah Tiran, pristna in odkritosrčna, iskreno nasmejana, predvsem pa zelo srčna ženska in izjemna mezzosopranistka.

Njen izjemen glas daje odskočno desko osveženi kampanji in novi liniji predlog za obvladovanje inkontinence MoliCare. Naj ta glas, brez tabujev, seže v deveto vas, zato »Dajte inkontinenci glas«.

Prijavite se na e-novice

Ne zamudite številnih zanimivih tem, koristnih nasvetov in strokovnih člankov, ki vam bodo pomagali pri ohranjanju vašega zdravja. Prav tako bodite na tekočem z novostmi, ugodnostmi in akcijskimi ponudbami.