200 let HARTMANN trgovine
Najvišja kakovost izdelkov
Brezplačna dostava nad 40 €
Domov Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine HARTMANNplus

Splošni pogoji spletne prodajalne so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino HARTMANNplus (v nadaljevanju tudi »spletna trgovina«) upravlja podjetje PAUL HARTMANN Adriatic d.o.o., Letališka cesta 3c, 1000 Ljubljana, matična številka: 1710125000, davčna številka: SI82491810, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

1. Vrste uporabnikov

Kupec lahko v spletni trgovini nakup opravi kot registriran uporabnik ali kot nakup brez prijave.

Registriran uporabnik jamči, da so podatki, ki jih je vnesel ob registraciji, resnični in točni, ter se zavezuje, da bo sam ustrezno posodabljal podatke v svojem uporabniškem računu. Uporabnik z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna in popolno poslovno sposobna oseba oziroma da je zakoniti zastopnik pravne osebe ali da je s strani pravne osebe pooblaščen za registracijo v spletno trgovino in opravljanje nakupov v spletni trgovini ter da je seznanjen in sprejema splošne pogoje.

Kupec, ki opravi nakup brez registracije, jamči, da so podatki, ki jih vnese ob nakupu, točni in resnični, da je polnoletna in popolno poslovno sposobna oseba oziroma da je zakoniti zastopnik pravne osebe ali da je s strani pravne osebe pooblaščen za registracijo v spletno trgovino in opravljanje nakupov v spletni trgovini ter da je pred oddajo naročila seznanil s splošnimi pogoji prodaje in jih sprejema.

2. Dostopnost informacij

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju PAUL HARTMANN Adriatic d.o.o. (ime in sedež podjetja, matična številka in davčna številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno z morebitnimi poprodajnimi storitvami,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. način, pogoji in stroški dostave izdelkov ter rok dostave
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve,
  7. način plačila
  8. podatke o časovno veljavnost ponudbe iz spletne trgovine,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko kupec v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3. Ponudba izdelkov in rok dobave in prevzem

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja. Vse slike poleg izdelkov so simbolične.

Prodajalec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Rok dobave izdelkov ob dostavi na dom, ki so na zalogi, je do 3 delovne dni od potrditve naročila za dostavne naslove v Sloveniji. Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi, predviden rok dobave prodajalec sporoči kupcu po elektronski pošti ob potrditvi naročila.

Prevzem je možen po poštnem povzetju. Naročeni izdelki bodo dostavljeni z GLS kurirsko službo, ki nudi zanesljivo dostavo. V primeru, da uporabnika na njem ob poskusu vročitve paketa ne bo, bo v nabiralniku pustil obvestilo, s katerim lahko paket skupaj z osebnim dokumentom uporabnik prevzame na prevzemnih mestih GLS-a, ki so navedeni na obvestilu. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil z nižjimi stroški.

4. Načini plačila

Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:

  • po povzetju
  • s kreditno kartico

Naročeni izdelki  bodo poslani v najkrajšem možnem času.

5. Promocijske kode

Prodajalec občasno bralcem e-novičk, obiskovalcem dogodkov ali preko drugih komunikacijskih kanalov pošlje/zaupa promocijsko kodo. Promocijska koda prinaša različne ugodnosti od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristi se tako, da se v košarici vnese kodo v posebno okence »Koda za popust« in potrdi s klikom na gumb »Potrdi«.

Promocijske kode med seboj niso združljive. Kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo.

6. Dostava in stroški dostave

Prodajalec dostavlja kupljeno blago le na veljavne naslove na območju Republike Slovenije. Prodajalec blaga ne dostavlja v tujino.

Prodajalec se zavezuje naročeno blago dostaviti v roku do 3 delovnih dni od dneva potrditve naročila, če je naročeno blago na zalogi pri ponudniku. V primeru, da prodajalec naročenega blaga nima na zalogi, ga bo prodajalec dostavili v roku 30 delovnih dni od potrditve naročila.  

Stroški dostave so odvisni od zneska naročila. Kupec nosi stroške dostave do vrednosti naročila 40,00 € . Za vsa naročila, ki so nad zneskom 40,00 €, nosi stroške dostave prodajalec.+

7. Naročilo blaga

Nakup v spletni trgovini je opravljen, ko prodajalec potrdi uporabnikovo naročilo. 

Uporabnikovo naročilo se šteje za prejeto, ko prispe v ponudnikov informacijski sistem na način, da se uporabnik lahko z njim seznani.

Uporabnik se z oddajo naročila izrecno strinja s plačilom naročenega blaga.

Prodajalec prejem naročila v elektronski obliki potrdi s potrdilom naročila v elektronski obliki, ki ga pošlje na naslov elektronske pošte, ki je navedena v uporabniškem računu oziroma na elektronski naslov, ki ga je uporabnik navedel ob naročilu.

Pogodba med uporabnikom in ponudnikom je sklenjena, ko prodajalec potrdi uporabnikovo naročilo. Prodajalec naročilo potrdi in s tem je uporabniku omogočen dostop do naročila. Prodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem pa je sklenjena, ko uporabnik prejme elektronsko sporočilo spletne trgovine o potrditvi njegovega naročila.

Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku spletne trgovine in uporabniku dostopno v njegovem uporabniškem računu od trenutka ponudnikove potrditve naročila dalje.

Prodajalec izda uporabniku specificiran račun v fizični obliki in mu ga posreduje skupaj z dostavo blaga.

Na zahtevo potrošnika mu ponudnik pošlje pogodbo in splošne pogoje v pisni obliki na naslov potrošnikove elektronske pošte ali v papirni obliki, če potrošnik tako zahteva.

8. Cene

Vse cene blaga v spletni trgovini so izražene v evrih (EUR) in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače.

Cene ne vsebujejo stroškov dostave ali kakršnih koli drugih dajatev ali pristojbin, v kolikor ni izrecno navedeno drugače.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se ne seštevata.

Prodajalec ob dostavi naročenih artiklov kupcu priloži tudi račun. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanih računih. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

9. Pravica do odstopa kupca od pogodbe

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe kupca sporoči na e-naslov prodajalca: hartmannplus.si@hartmann.info

V primeru odstopa od pogodbe kupca prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: PAUL HARTMANN Adriatic d.o.o., Letališka cesta 3c, 1000 Ljubljana ali ga osebno prinese na prevzemno mesto prodajalca.

10. Odgovornost za stvarne napake

Prodajalec odgovarja za stvarne napake na prodanem blagu.

Napaka je stvarna:

• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,

• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,

• če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,

• če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le zaradi obvestila.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če je o napaki obvestil prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

11. Odgovornost za podatke v spletni trgovini

Ponudnik si bo po svojih najboljših močeh prizadeval za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini, vendar pa si pridržuje pravico, da se posamezni dejanski podatki ne ujemajo s podatki spletne trgovine. Če je posamezna lastnost v zvezi z izdelkom bistvena okoliščina, zaradi katere uporabnik naroča določen izdelek, ker sicer blaga ne bi naročil, mora pred naročilom pri ponudniku preveriti, ali ima izdelek dejansko to lastnost, sicer se kasneje na to ne more več sklicevati. Dodatne informacije o izdelkih, ki jih je mogoče naročiti v spletni trgovini, lahko uporabnik pridobi tudi preko spletnega obrazca na spletnih straneh ponudnika, v rubriki »Kontakt«, kjer vnese svoje ime in priimek, elektronski naslov in svoje vprašanje. Odgovor dobi uporabnik v nekaj dneh.

12. Izjava o zasebnosti

Uporabnik dovoljuje ponudniku zbiranje in obdelavo posredovanih podatkov. Uporabniki spletne trgovine so lahko fizične ali pravne osebe, pri čemer se v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov samo podatki fizičnih oseb štejejo za osebne podatke.

Ponudnik se zavezuje, da bo vse pridobljene osebne podatke v spletni trgovini skrbno varoval ter jih brez privolitve uporabnika ne bo posredoval tretji osebi oziroma jih ne bo uporabil v druge namene kot za (i) za sklenitev in izpolnjevanje pogodb, (ii) lažje reševanje morebitnih težav pri naročilu in dostavi blaga, (iii) uspešno izvajanje storitve dostave blaga, naročenega v spletni trgovini, in, (iv) na željo uporabnika, tudi za namene obveščanja o novostih in ugodnostih v spletni trgovini (neposredno trženje). Za dosego varovanja osebnih podatkov ponudnik uporablja ustrezne tehnične in organizacijske postopke za zavarovanje podatkov.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za ustrezno varnost in tajnost svojega uporabniškega imena in gesla za dostop tako do njegovega uporabniškega računa v spletni trgovini kot tudi do njegove elektronske pošte, ki jo navede v registracijskem obrazcu oziroma v uporabniškem računu oziroma v naročilu.

Ponudnik uporabnike na podlagi njihovega vnaprejšnjega soglasja preko elektronske pošte obvešča o novostih in ugodnostih v spletni trgovini. V kolikor uporabnik tovrstnih ponudnikovih sporočil ne želi več prejemati oziroma želi, da ponudnik preneha uporabljati uporabnikove podatke za posredovanje omenjenih sporočil, lahko uporabnik to sporoči ponudniku na info@si.hartmann.info.

12. Reševanje sporov

Uporabniki morebitne ugovore in pritožbe uveljavljajo pri ponudniku v pisni obliki in sicer tako, da jih pošljejo s priporočeno pošto ali preko elektronske pošte, na naslov prodajalca.

Prodajalec si bo prizadeval vse morebitne spore rešiti po mirni poti. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Prodajalec in uporabnik oziroma kupec, kot udeleženca v elektronskem poslovanju, medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za vse spore med prodajalcem in uporabniki oziroma kupci se uporablja slovensko materialno in procesno pravo. Ne uporabljajo se pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi določala uporabo drugega prava.

13. Spremembe splošnih pogojev

Prodajalec lahko kadar koli spremeni te splošne pogoje. O spremembi splošnih pogojev bodo uporabniki obveščeni na spletni strani prodajalca. Uporabnik se je dolžan ob vsakokratnem naročilu seznaniti z veljavnimi splošnimi pogoji. V primeru spora veljajo splošni pogoji, ki so veljali v trenutku naročila blaga.

14. Končna določba

Ti splošni pogoji so del vsake pogodbe med prodajalcem in uporabnikom oziroma kupcem.

Predmetni splošni pogoji pričnejo veljati dne 1. 8. 2020.

Prijavite se na e-novice

Ne zamudite številnih zanimivih tem, koristnih nasvetov in strokovnih člankov, ki vam bodo pomagali pri ohranjanju vašega zdravja. Prav tako bodite na tekočem z novostmi, ugodnostmi in akcijskimi ponudbami.